piątek, 4 stycznia 2013

Szok Poczta Polska ;/

Niestety, wzrosły ceny listów ekonomicznych i poleconych. Z kilku porzedziałów zrobiono 3 ale to nie jest wcale zadowalające - np. przesyłka pierścionków i innych mniejszych i lżejszych rzeczy... Wiadomo, wysyłam jako gabaryt B, gdzie już wcześniej koszt przesyłki przewyższał wartość rzeczy - tak, większość cen rzeczy w mojej szafie to 3-5 zł, a obecnie koszt przesyłki przewyższa dość poważnie koszt rzeczy. Wzrosły ceny kopert bąbelkowych.
Co gorsze zakupy dokonywane były jeszcze w grudniu a przelewy otrzymałam w styczniu i wiadomo, do kosztu przesyłek zmuszona byłam po prostu dołożyć a przy sprzedaży rzeczy za 5 zł, wiadomo... Co dziwne, szanowne "Kupujące" udały, że o podwyżce usług poczty polskiej nie wiedzą... cóż... pozostawię to bez dalszego komentarza.
Na szczęście są szanse na ukrucenie monopolu poczty polskiej http://biznes.onet.pl/w-2013-roku-poczta-polska-przestanie-byc-monopolis,18490,1587704,1,prasa-detal - nie mogę się doczekać!!! Koszt perzesylek wzrósł a jakość usług i kultura pracy (mowa o obsłudze Klienta) nadal pozostawia wiele do życzenia, przynajmniej na poczcie w mojej miejscowości...
Koszt paczek nie uległ zmianie (bynajmniej na razie) - więc, bardziej opłacalney jest zakup kilku rzeczy (nie zawsze tak się da od jednego sprzedawcy) ale koszt przesyłki bardziej ekonomiczny i odpada koperta bąbelkowa.
Posiadam w szafie ponad 300 rzeczy, sprzedaję na kilku innych serwisach - zmiana kosztów przesyłki w chwili obecnej do dramat i strata czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.