czwartek, 11 lipca 2013

Konkurs rozdawajki

Witajcie


O kosmetykach BingoSpa i sklepie naturica.pl dowiedziałam się od mojej wspaniałek kuzynki http://szczesliwa-mezatka.blogspot.com/

Byłam zdumiona ponieważ ona miała problem z cellulitem, a gdy zaczeła stosować koncentra cynamonowo-kofeinowy i pić dużo wody on się zmniejszył i wydaje mi się że troche cm spadło wkońcu widuje ją c 1-2 miesiące to widać różnice :)

Dlatego i ja postanowiłam spróbować, już zrobiła mi jeden zabieg bo podobno trzea mieć dużo silnej woli by to robić, moi rodzice są troche starej daty i uważają że i tak się zestarzejemy i nie ma sensu na kremiki wydawać kasy ;p


A więc tak odnosnie mojego cellulitu, pojawił sie w okresie dojrzewania jak z resztą u wielu innych dziewczyn i problem nasilił się jak tylko zaczełam brać tabletki antykoncepcyjne, teraz idę do II-klasy liceum  w którym spędza się ok 8godzin w szkole a tam sa spore pokusy w sklepiku ciężko dostać coś zdrowego przeważnie to hamburgery zapiekanki chipsy batoniki  rzadko ulegam pokusie no ale one się zdażają . Pozatym mam problemy z sercem i nie mogę sie przesilać a to bardzo boli bo uwielbiam grac w koszykówce siatkówke ale musze wybrac zdrowie albo śmierć. Ogólnie jestem szczupła ale mam ten cellulit. Zdjęcia postaram się dostarczyć w ciągu weekendu bo jade do kuzynki.to mi zrobi ponieważ mojego cellulitu na ogól nie widać dopieor po ściśnięciu skóry go widać. Ale trzeba zapobiegać dalszemu rozwojowi niż później płakać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.